- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením a motivováním kolektivu? Umíte řešit problémy s chladnou hlavou a být příkladem pro svůj tým? Máte aktivní znalost angličtiny a zkušenost ze zákaznického servisu?
Pak hledáme právě vás! Zašlete svůj životopis v české i anglické verzi a staňte se novou posilou spoelčnosti:
CUSTOMER SERVICE LEADER (od 50.000 Kč)
* Vedení týmu fakturací, objednávek, logistiky
* Zodpovědnost za komunikaci se zákazníky
* Spolupráce na tvorbě a komunikace nabídek klientovi
* Transformace servisu mezi pobočkami
* Řešení administrativních procesů
* Reprezentace firmy
* Podpora marketingu
* Reporting
* Zkušenost z obdobné pozice podmínkou
* Anglický jazyk na komunikativní úŕovní (další jazyk výhodou)
* Znalost programu SAP výhodou
* Zkušenost s logistikou, celními deklaracemi apod. výhodou
* Orientaci na zákazníka a dobré komunikační schopnosti
* Organizační a vyjednávácí dovednosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijko
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: okres Ústí nad Orlicí
* Nástup možný ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.