- 25 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Chcete mít zásadní vliv na tok materiálů ve společnosti, která si zakládá na kvalitě a efektivitě? Hledáme zručného materiálového disponenta, který bude mít možnost přinést svou expertizu do našeho týmu. Vaše schopnosti při plánování, koordinaci a sledování zásob budou klíčové pro náš úspěch. Připojte se k nám a vytvořte optimální materiálový řetězec, který bude sloužit jako základ pro naše projekty a růst naší společnosti.
• Minimálně SŠ vzdělání
• Zkušenost v logistice ve výrobní společnosti s plánováním dodávek a s jednáním s dodavateli
• Znalost AJ na dobré komunikativní úrovni, protože budete každý den v kontaktu jak s našimi zahraničními kolegy, tak i s dodavateli
• Znalost práce na PC a MS, znalost SAP by byla velká výhoda
• Obrovskou chuť se učit, rozvíjet a růst
• Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
• Schopnost určování priorit
• Schopnost přizpůsobit se rychlým změnám

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.