- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Ahoj, jmenuji se Michal a hledám do týmu nové členy.
Jsem tu v myTimi služebně nejstarší a za těch 6 let, co tu pracuji, jsem se stal z řadového zaměstnance spolumajitelem a account directorem. Oddělení, které vedu, a kde rádi přivítáme i Tebe, dělá projekty hned v několika oblastech – nejčastěji sales, zákaznický servis, virtuální asistence nebo mystery shopping. Zároveň zvládáme administrativu u marketingových služeb.
V týmu je nás zhruba 25 a cca polovina z toho jsou fulltime lidi okolo třicítky, druhá půlka jsou super šikovní studenti na VŠ – takže je vidět, že jsme celkem mladý tým, a tvoříme pozici, která je ideálním startovacím stupněm pro budoucí manažery nebo specialisty.
Kdo jsme my, myTimi?
myTimi je partnerem pro podnikatele a investory, kteří chtějí, aby jejich firma rostla rychle a efektivně. Pomáháme našim klientům v různých oblastech, od digitálního marketingu, přes získání nových leadů a onboarding až po péči o stávající zákazníky a virtuální asistenci. Díky naší podpoře dosahují průměrně růstu obratu 2x za rok.
Zakládáme si na tom, aby si celý tým opravdu rozuměl a jsem vděčný za to, jak si můj tým vzájemně umí pomoc během práce a jsme k sobě loajální. S klienty pak držím vztah hlavně já, na základě komunikace a transparentnosti. Je super, že naši klienti znají naše lidi jménem, a spolupráce je dlouhodobá.
Projektový specialista či specialistka, který nám v týmu chybí, a kterým můžeš být právě ty, by měl být loajální, týmový hráč, který umí dobře komunikovat s lidmi a zároveň vyniká organizovaností a strukturovaností. Víc dbám na tyto výše zmíněné věci než na samotné řemeslo našich služeb, protože řemeslo umíme naučit. Pokud ale někdo umí oboje, tak to je samozřejmě paráda a rozhodně bude další hvězda v našem týmu.
Krom výše uvedených řádků ještě pár bodů:
Troufám si říct, že máme opravdu hezké kanceláře na Palmovce v Dockách, a potřebujeme se tu s vámi potkávat. HO samozřejmě máme a využíváme, ale full remote spolupráce nám v týmu nikdy nefungovala.
Máme hodně vyladěné procesy fungování. Každý den budeš mít připraveno 5 až 10 úkolů. Ty se v pohodě dají zvládnout do 17:00 a pak můžeme jít třeba na pivo. Podmínka je, že vše musí být hotové.
Kdybych měl popsat úplně celý tým, tak to by bylo docela dlouhé čtení, ale rád vypíchnu alespoň některé skvělé lidi, které v týmu mám.
Moje hlavní pilíře týmu, se kterými to tu táhneme už pěkných pár let, jsou manažerky Lucka, Berenika a Viky. Lucka je account manažer pro naše klienty a je tu s námi už 4 roky, navíc mi pomáhá s náborem – pravděpodobně to bude ona, koho od nás poprvé uslyšíte a potkáte. Berenika je tu také už téměř 4 roky a věnuje se projektům v oblasti customer care, zatímco Viky je projekťačka, která se nejčastěji věnuje oblasti sales a marketingovým projektům. Navíc se věnuje i úvodním školením a bude tak Tvým spojencem (nejen) v prvních (tý)dnech.
Kdo může být Vaším kolegou?
Třeba Honza a Patrik. Patrik je skvělý na komunikaci se zákazníky, umí s klidnou hlavou vyřešit jakýkoliv problém a díky tomu má opravdu skvělé výsledky. V myTimi se stal specialistou na projektech u klientů jako je Liftago nebo Lamael. Honza je super organizovaný a má dobrou angličtinu, a proto se už více jak dva roky stará o klienty firmy ITC international, která edukuje učitele středních škol z celé Evropy. Honza jim nejen pomáhá s výběrem kurzu, ale pokud přiletí sem do ČR, tak jim poradí, kam v Praze jít a kde se ubytovat.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.