Do našeho týmu hledáme spolehlivé kolegy. Práce u nás je stabilní i v současné situaci.
Proveon poskytuje služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu. Na trhu působíme již od roku 2006.
Klíčovým předpokladem pro poskytování vysoké kvality zákaznických služeb jsou odborně vyškolení a motivovaní lidé. V Proveonu se zaměřujeme na systematické vzdělávání našich operátorů, které je zabezpečeno odborníky s bohatými zkušenostmi se školením a provozem zákaznických call center.
Požadavky
- minimálně středoškolské vzdělání s výučním listem
- uživatelská schopnost práce s počítačem (kopírování, zadávání dat do PC, základy MS Office)
- dobrý ústní projev
- dochvilnost
- chuť učit se novým věcem (pracujeme s moderními technologiemi)
Co Vás u nás čeká
- zaškolení komunikačních a prodejních dovedností, práce s našimi systémy – předchozí praxe v oboru není nutná
- budete přijímat hovory od zákazníků Vodafone, zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky
- volajícím zákazníkům nabídnete další služby a produkty, které využijí
Výhody práce u nás
- nabízíme dlouhodobou a stabilní práci
- máme pevnou složku mzdy a také transparentní systém odměňování
- máme příjemné pracovní prostředí – jsme v centru, máme nové prostory
- pestrý kolektiv
- možnost posouvat se a získávat větší zodpovědnost
- komplexně Vás zaškolíme (tréninky, navazující certifikace od Vodafone)
- mluvíme spolu otevřeně a vzájemně si pomáháme
- školení probíhá online z pohodlí domova, můžete mít i home office
Dále získáte
- fixní mzdu a k tomu neomezené výkonnostní odměny, které ovlivníte dobrými prodejními výsledky
- příspěvek na stravování
- schopnost profesionální komunikace a argumentace – poradíte si s každou situací
- mobilní tarif s neomezenými daty, pevný internet i Vodafone TV s výraznou slevou pro Vás i Vaše blízké
- každý měsíc 100 bodů do Vodafone galerie, které slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů
- odměnu až 15 000 Kč za doporučení nového kolegy
- soutěže o zajímavé ceny