- 17 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Ahoj, jmenuji se Michal a hledám do týmu nové členy.
Jsem tu v myTimi služebně nejstarší a za těch 6 let, co tu pracuji, jsem se stal z řadového zaměstnance spolumajitelem a account directorem. Oddělení, které vedu, a kde rádi přivítáme i Tebe, dělá projekty hned v několika oblastech – nejčastěji sales, zákaznický servis, virtuální asistence nebo mystery shopping. Zároveň zvládáme administrativu u marketingových služeb.
V týmu je nás zhruba 25 a cca polovina z toho jsou fulltime lidi okolo třicítky, druhá půlka jsou super šikovní studenti na VŠ – takže je vidět, že jsme celkem mladý tým, a tvoříme pozici, která je ideálním startovacím stupněm pro budoucí manažery nebo specialisty.
Kdo jsme my, myTimi?
myTimi je partnerem pro podnikatele a investory, kteří chtějí, aby jejich firma rostla rychle a efektivně. Pomáháme našim klientům v různých oblastech, od digitálního marketingu, přes získání nových leadů a onboarding až po péči o stávající zákazníky a virtuální asistenci. Díky naší podpoře dosahují průměrně růstu obratu 2x za rok.
Zakládáme si na tom, aby si celý tým opravdu rozuměl a jsem vděčný za to, jak si můj tým vzájemně umí pomoc během práce a jsme k sobě loajální. S klienty pak držím vztah hlavně já, na základě komunikace a transparentnosti. Je super, že naši klienti znají naše lidi jménem, a spolupráce je dlouhodobá.
Projektový specialista či specialistka, který nám v týmu chybí, a kterým můžeš být právě ty, by měl být loajální, týmový hráč, který umí dobře komunikovat s lidmi a zároveň vyniká organizovaností a strukturovaností. Víc dbám na tyto výše zmíněné věci než na samotné řemeslo našich služeb, protože řemeslo umíme naučit. Pokud ale někdo umí oboje, tak to je samozřejmě paráda a rozhodně bude další hvězda v našem týmu.
Krom výše uvedených řádků ještě pár bodů:
Troufám si říct, že máme opravdu hezké kanceláře na Palmovce v Dockách, a potřebujeme se tu s vámi potkávat. HO samozřejmě máme a využíváme, ale full remote spolupráce nám v týmu nikdy nefungovala.
Máme hodně vyladěné procesy fungování. Každý den budeš mít připraveno 5 až 10 úkolů. Ty se v pohodě dají zvládnout do 17:00 a pak můžeme jít třeba na pivo. Podmínka je, že vše musí být hotové.
Kdybych měl popsat úplně celý tým, tak to by bylo docela dlouhé čtení, ale rád vypíchnu alespoň některé skvělé lidi, které v týmu mám.
Moje hlavní pilíře týmu, se kterými to tu táhneme už pěkných pár let, jsou manažerky Lucka, Berenika a Viky. Lucka je account manažer pro naše klienty a je tu s námi už 4 roky, navíc mi pomáhá s náborem – pravděpodobně to bude ona, koho od nás poprvé uslyšíte a potkáte. Berenika je tu také už téměř 4 roky a věnuje se projektům v oblasti customer care, zatímco Viky je projekťačka, která se nejčastěji věnuje oblasti sales a marketingovým projektům. Navíc se věnuje i úvodním školením a bude tak Tvým spojencem (nejen) v prvních (tý)dnech.
Kdo může být Vaším kolegou?
Třeba Honza a Patrik. Patrik je skvělý na komunikaci se zákazníky, umí s klidnou hlavou vyřešit jakýkoliv problém a díky tomu má opravdu skvělé výsledky. V myTimi se stal specialistou na projektech u klientů jako je Liftago nebo Lamael. Honza je super organizovaný a má dobrou angličtinu, a proto se už více jak dva roky stará o klienty firmy ITC international, která edukuje učitele středních škol z celé Evropy. Honza jim nejen pomáhá s výběrem kurzu, ale pokud přiletí sem do ČR, tak jim poradí, kam v Praze jít a kde se ubytovat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.