- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
O SPOLEČNOSTI
Jsme rozrůstající se investiční skupina působící na trhu již několik let, která se zabývá zejména investováním do nemovitostí. Jsme úzce provázáni s advokátní a realitní kanceláří, společností zabývající se správou nemovitostí a dalšími subjekty. Pro zajištění kompletní účetní, mzdové a fakturační agendy hledáme do našeho týmu samostatného a zodpovědného člena.
Náplní práce je:
samostatné a průběžné zpracování účetnictví a daňové evidence
průběžné sestavování ekonomických reportů dílčích projektů
kontrolní hlášení a přiznání k DPH
účetní a daňová závěrka
přiznání k dani silniční, k dani z nemovitých věcí, k dani z nabytí nemovitosti
daňové optimalizace
mzdová evidence
komunikace s úřady
sledování legislativních změn a jejich aplikace
Požadujeme kompletní znalost zákona o účetnictví, DPH, DPPO, orientace v dalších právních předpisech, znalost podvojného účetnictví, daňové evidence; odpovídající profesní odpovědnost; znalost práce na PC (výborná znalost Excelu podmínkou); spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu, proaktivní přístup; zájem o dlouhodobou spolupráci; organizační dovednosti a vlastní účetní program výhodou.
Nabízíme zajímavou a pestrou práci napříč obory, finanční ohodnocení odpovídající schopnostem a pracovnímu nasazení; flexibilní dohodu a možnost částečné práce z domova; možnost profesního růstu a investice do vzdělání a školení a v neposlední řadě též přátelský mladý kolektiv.
V případě, že vás nabídka zaujala, zašlete prosím Vaše strukturované CV s motivačním dopisem na uvedenou e-mailovou adresu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?