- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14, zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst.
Místo výkonu práce:
Pravidelné pracoviště:
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon“):
Další požadavky:
požadované vzdělání:
požadované znalosti a dovednosti:
výhodou:
znalost živnostenského zákona, zákona o kontrole a správního řádu výhodou
zkouška způsobilosti podle § 111 zákona 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky výhodou
velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC
komunikační a organizační dovednosti
velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
samostatnost a iniciativa
odolnost vůči stresu, asertivita
ochota se dále vzdělávat
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského
průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat na adresu:
Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice referent/ka živnostenského odboru – oddělení kontroly, tř. 10“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Platové zařazení:
Datum nástupu: dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?