Referent/ka živnostenského odboru – oddělení kontroly

Praha
23.400 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14, zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst.

               

 Místo výkonu práce:                

  • Praha

Pravidelné pracoviště:             

  • Úřad městské části Praha 14

Náplň práce:

  • Komplexní zajišťování agendy živnostenského podnikání na úseku kontroly podnikatelských subjektů, výkon kontroly v terénu a následné řešení zjištěných nedostatků ve správním nebo přestupkovém řízení, šetření stížností, ukládání pokut za nedodržení zákonů.

Co od Vás očekáváme:

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon“):

  •  fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  •  občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,   který ovládá český jazyk,
  •  způsobilost k právním úkonům,
  •  bezúhonnost.

Další požadavky: 

požadované vzdělání:                        

  • vysokoškolské nebo vyšší odborné                                                                                                 
  • lze uznat i středoškolské s praxí ve veřejné správě

požadované znalosti a dovednosti:   

  • praxe ve veřejné správě a v kontrolní činnosti

                                                               

výhodou:

znalost živnostenského zákona, zákona o kontrole a správního řádu výhodou
zkouška způsobilosti podle § 111 zákona 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky výhodou
velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC
komunikační a organizační dovednosti
velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
samostatnost a iniciativa
odolnost vůči stresu, asertivita
ochota se dále vzdělávat

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského
průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat na adresu:

Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice referent/ka živnostenského odboru – oddělení kontroly, tř. 10“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Co Vám můžeme nabídnout:

Platové zařazení:           

  • 10. platová třída, dle NV č. 341/2017 Sb., v pl.zn.

Datum nástupu: dle dohody

  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dní dovolené
  • stravenky
  • možnost dále se vzdělávat
  • 3 dny volna s příspěvkem
  •  další zaměstnanecké benefity (poukázky Flexi pass, příspěvek na dovolenou  dětí, atd.)
  •  možnost získání obecního bytu

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Špindlerův Mlýn Špindlerův Mlýn
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
Recovera Využití zdrojů a.s. | Recovera Využití zdrojů a.s. | Boskovice Boskovice
  • 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. října
CZ-AUTO SYSTEMS a.s. | CZ-AUTO SYSTEMS a.s. | Uherský Brod Uherský Brod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
SCOOTERS, a.s. | SCOOTERS, a.s. | Modřice Modřice
  • 35 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
Dům sv. Antonína | Dům sv. Antonína | Moravské Budějovice Moravské Budějovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Městská část Praha 14 | Městská část Praha 14 | Praha Praha
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
ACE Trade spol. s r.o. | ACE Trade spol. s r.o. | Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
  • 26 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trefoil Reality, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Engel & Völkers, Broker Investment, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Staročeská pekárna s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., XXXLutz, Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Alerta s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Metrostav a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Orienta Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Dekoratér / Dekoratérka, Správce / správkyně objektu, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Kontrolor / Kontrolorka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Celá ČR, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?