- 33 280 – 49 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14, zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: Právník/právnička odboru právních a kontrolních činností
(pracovní místo na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené)
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon“):
Další požadavky:
požadované vzdělání:
požadované znalosti:
požadované dovednosti a schopnosti:
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 Zákona: jméno, příjmení, titul, datum a místo
narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo
dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 Zákona nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém
vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno zaslat na adresu:
Úřad městské části Praha 14
odbor kancelář úřadu
Bratří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – právník/právnička odboru právních a kontrolních činností“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu či
nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?