- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
V České republice pomáháme dělat váš svět bezpečnější již 31 let. Jsme bezpečnostní agentura SECURITAS se sídlem v Praze a pobočkami po celé ČR.
Společnost SECURITAS ČR s r.o. patří mezi jedničky v oboru bezpečnostních služeb. U našich klientů zajišťujeme fyzickou ostrahu, poskytujeme moderní bezpečnostní technologie pro zajištění bezpečnosti, disponujeme flotilou mobilní a zásahové jednotky, která bleskurychle zasáhne v případě hlášení poplachu přímo na místě určení. Naše pěší patrola střeží ve dne v noci majetek našich klientů. Působíme téměř na všech kontinentech a naše zaměstnance potkáte na území celé ČR. Společnost SECURITAS ČR s.r.o., největší společnost v oblasti komerční bezpečnosti, hledá do svého týmu:
- standardní řízení chodu ostrahy na přidělených zakázkách
- vedení týmu podřízených pracovníků ostrahy a koordinace činností k bezproblémovému zajištění
služeb na zakázkách
- aktivní a vstřícná komunikace se zákazníkem
- komplexní příprava podkladů pro mzdy a fakturaci, proaktivní komunikace a spolupráce s kolegy
- plnění schváleného rozpočtu
- šetření bezpečnostních incidentů
- kontrolní činnost na svěřených zakázkách
- s minimálně ukončeným středoškolským vzděláním a maturitou
- který se nebojí vést tým a je schopným organizátorem
- dokáže se domluvit anglicky - výhoda
- ovládá práci na PC, MS Office
- je v pohodě v plném pracovním nasazení a smysl pro odpovědnost nevnímá jen jako klišé
- nebojí se mluvit, řešit nastalé potíže
- je aktivní řidič a v pražském provozu se cítí jako ryba ve vodě.. 😊
- moderní a příjemné kanceláře v centru Prahy /I.P.Pavlova/
- práci, která je náročná, ale také velmi různorodá
- prima tým kolegů, kteří vás zapracují a podpoří vás
- práce v mezinárodní společnosti s 30.letou tradicí v ČR
- firemní benefity – bonusové dny dovolené za odpracovaná léta, příspěvek na penzijní připojištění,
zajímavé VIP slevy na zboží u partnera DATART a slevy na tarify z T-Mobile, služební notebook,
automobil
- podpora vzdělávání interního i externího
- firemní akce
Těšíme se na Vaše reakce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?