- 34 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme spolehlivou mzdovou účetní nebo účetního která/který zajistí přesné a včasné zpracování mezd pro naše zaměstnance. Máte-li zkušenosti v této oblasti a dokážete se postarat o veškeré náležitosti spojené s výplatou mezd, dejte nám o sobě vědět a pošlete nám životopis. Rádi Vás pozveme na pohovor.
• Přesné a včasné zpracování mezd
• Kontrola docházek zaměstnanců, evidence docházek (neschopenky, OČR, apod.)
• Statistické výkazy (čtvrtletně, ročně)
• Přesah do personalistiky - vedení evidence, pracovní smlouvy HPP, DDP, DPČ, datové schránky atd.
• Zpracování exekucí
• Ideálně SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Praxe z podobné pozice
• Znalost AJ nebo NJ bude velkou výhodou
• Znalosti mzdových procesů, základní znalosti personálních procesů
• Znalost zákoníku práce
• Přesnost, preciznost, odpovědnost
• Odpovídající finanční ohodnocení 40.00 – 45.000 Kč
• Práci v nových kancelářích
• Stravenkový paušál
• Příspěvek na dojíždění
• Obědy (obědy vozí)
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.