- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a používáte angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě vás!
• Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
• Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
• Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
• Budete komunikovat v angličtině a němčině ( případně italsky, francouzsky, španělsky, holandsky, pokud tyto jazyky ovládáte) s našimi zákazníky a řešit jejich potřeby a požadavky
• Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
• Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
• Jste empatický a orientovaný na zákazníka
• Domluvíte se dobře anglicky a německy (od úrovně min.B2)
• Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
• Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
• Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
• Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
• Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyky
• Práce je možná i na zkrácený úvazek - od 20 hodin týdně (např. při studiu VŠ apod.)
• Možnost pracovat z domova, dle úvazku = při plném úvazku 3 dny v kanceláři a 2 dny z domova, při zkráceném úvazku 1 den v kanceláři a zbytek home office
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
• Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.