- 33 500 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho klienta obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
"Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek" pro servisní středisko v nově otevřeném distribučním centru v Holubicích u Brna (areál GLP park).
• příjem zboží k reklamaci a jeho následné zaskladnění (spojeno s manipulací i s většími zařízeními - velké TV, kávovary, zahradní technika, elektro-koloběžky atd.)
• komunikace s naším zákazníkem, administrativa spojena s chodem servisního oddělení
• evidence zboží, vyhotovení dokladu, řešení zákaznických požadavků
• komunikace napříč prodejnami a servisy
• práce s interním informačním systémem
• prozákaznický přístup
• fyzickou zdatnost
• znalost MS Office na uživatelské úrovni
• zájem o oblast elektra
• komunikační a organizační schopnosti
• řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) – je spojeno i se závozem reklamací do externích servisu (Brno) a vlastních prodejen (střední Morava)
• trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
• zkušenosti s vyřizováním reklamací - výhodou
• aktivní pracovní nasazení
• zručnost, pečlivost
• zázemí zavedené a stabilní společnosti
• benefity: Multisport, stravenky, slevy na vlastní produkty a další
• práci v příjemném a dynamickém pracovním prostředí a kolektivu
• možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání
• provozní doba servisního střediska: Po – Pá 8:00 - 16:30
• nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?