- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
"Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek" pro servisní středisko v nově otevřeném distribučním centru v Holubicích u Brna (areál GLP park).
• příjem zboží k reklamaci a jeho následné zaskladnění (spojeno s manipulací i s většími zařízeními - velké TV, kávovary, zahradní technika, elektro-koloběžky atd.)
• komunikace s naším zákazníkem, administrativa spojena s chodem servisního oddělení
• evidence zboží, vyhotovení dokladu, řešení zákaznických požadavků
• komunikace napříč prodejnami a servisy
• práce s interním informačním systémem
• prozákaznický přístup
• fyzickou zdatnost
• znalost MS Office na uživatelské úrovni
• zájem o oblast elektra
• komunikační a organizační schopnosti
• řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) – je spojeno i se závozem reklamací do externích servisu (Brno) a vlastních prodejen (střední Morava)
• trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
• zkušenosti s vyřizováním reklamací - výhodou
• aktivní pracovní nasazení
• zručnost, pečlivost
• zázemí zavedené a stabilní společnosti
• benefity: Multisport, stravenky, slevy na vlastní produkty a další
• práci v příjemném a dynamickém pracovním prostředí a kolektivu
• možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání
• provozní doba servisního střediska: Po – Pá 8:00 - 16:30
• nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.