- 50 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

Poloviční pracovní úvazek. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Nástup: IHNED nebo dle domluvy.
Máte prozákaznické myšlení? Je vám blízká administrativa a informační systém? Máte výborné komunikační schopnosti? Hledáte stabilní společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tato pracovní nabídka přímo pro Vás!
Vybraný/á úspěšný/á kandidát/ka bude ZODPOVĚDNÝ/á za: příjem a zpracování objednávek od zákazníka, případné vyjednávání podmínek, pořízení objednávek do systému, poradenství a komunikační servis zákazníkovi, komunikaci s tuzemskými i zahraničními zákazníky.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání, praxi na obdobné pozici 1 rok výhodou, AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem, NJ výhodou, technické, logické a prozákaznické myšlení, samostatnost, vysokou míru zodpovědnosti, dobrý timemanagement, ochotu spolupracovat, hledat řešení, přicházet s návrhy, protýmovost, proaktivitu.
NABÍZÍME: zodpovědnou samostatnou práci na částečný úvazek, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem a tahem na zaměstnance, motivující platové ohodnocení, řadu benefitů (sick days, jazykové a profesní vzdělávání, firemní školka, podpora dojezdnosti, aj.), moderní administrativní a výrobní prostředí.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?