- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Hledáte práci, která nabízí flexibilní pracovní dobu a vyžaduje technické dovednosti? Máme pro vás skvělou nabídku! Přijmeme servisního technika, který bude mít možnost si sám nastavit pracovní dobu. Zakázky Vám budou přidělovány v blízkosti vašeho bydliště a nemusíte mít obavy, protože vás důkladně zaškolíme.
Náplň práce zahrnuje servis a kontrolu domácích spotřebičů, provádění pozáručního servisu, občasné provádění jednoduchých oprav a komunikaci se zákazníky. Budete také sledovat přidělené zakázky v našem interním systému a zajišťovat potřeby zákazníků v souladu s přidělenými úkoly.
Požadujeme řidičský průkaz skupiny B a střední školu v oboru elektrotechniky. Oceňujeme příjemné a vstřícné vystupování, zodpovědnost a schopnost pracovat samostatně. Vaše bydliště by mělo být v maximální vzdálenosti 60 km od naší pobočky v Brně
Naše benefity zahrnují možnost volby pracovní doby dle vašich preferencí, odměny na základě recenzí od zákazníků, služební auto, které je také možné používat pro osobní účely, služební telefon a notebook. Po určité době máte také možnost postupovat v rámci společnosti. Nástup je možný dle domluvy.
Pokud vás tato pozice zaujala, rádi přijmeme váš životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?