- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady:
státní občan ČR, popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
způsobilost k právním úkonům
morální a trestní bezúhonnost
znalost jednacího jazyka
v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce má nejméně tříletou praxi:
další předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb.
Ostatní předpoklady:
vynikající organizační a manažerské schopnosti se zápalem pro věc
schopnost motivace podřízených
chuť plnit náročné úkoly
znalost příslušné legislativy výhodou
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
znalost cizího jazyka výhodou
Popis pracovní činnosti:
vedení městského úřadu
zajišťování výkonu přenesené působnosti s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny radě města nebo zvláštnímu orgánu města,
plnění úkolů uloženým mu zastupitelstvem města, radou města nebo starostou
plnění úkolů statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu
vydávání spisového řádu, skartačního řádu a pracovního řádu městského úřadu a dalších vnitřních směrnic městského úřadu, nevydává-li je rada města
představitel systému řízení jakosti
představitel systému řízení jakosti
Co nabízíme:
plat stanovený v souladu s platnými právními předpisy včetně osobního příplatku a příplatku za vedení
25 dní dovolené, 4 dny zdravotního volna navíc a 1 den k vyřízení úředních záležitostí (hrazeno 100 %)
Osobní účet ve výši 6.600 Kč ročně – možnost čerpání prostřednictvím benefitní karty
Příspěvek na stravování za každý odpracovaný den
Příspěvek ze sociálního fondu na kulturní a sportovní akce, na penzijní a životní připojištění, při pracovních výročích, při odchodu do důchodu a v případě nepříznivé sociální situace
kontakt: e-mail přes , osobně na uvedené adrese
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?