- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
POŽADUJEME: SŠ vzdělání ekonomického, obchodního nebo stavebního zaměření, výbornou znalost MS Office a práce na PC, základní znalost účetnictví, orientace v technických výkresech výhodou, alespoň základní znalost AJ, znalost RU/PL jazyka výhodou, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, orientace v informačním systému Helios Orange výhodou aktivní přístup k práci, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, flexibilitu
NÁPLŇ PRÁCE: evidence zakázek, tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek v informačním systému, příprava podkladů pro výběrová řízení, emailová komunikace se zákazníkem, evidence knihy jízd, příprava a zajištění marketingových podkladů, zajištění účasti na výstavách
NABÍZÍME: pružnou pracovní dobu, pracovní smlouvu na dobu určitou – zástup za MD, možnost prodloužení doby určité, příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv, stravenky, firemní akce, 5. týdnů dovolené, 13. Plat, mobilní telefon
PRVNÍ KONTAKT: životopis zašlete e-mailem: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.