- Plný úvazek
Nutný e-mailový kontakt – sídlo v Praze.
Náplň práce: zabezpečování plnění úkolů střediska Plzeň/Praha – výkon práce v Dobřany u Plzně, aktivní spolupodílení se na plnění obchodního plánu středisek, dohled nad provozem firmy
běžná administrativa, jednání s obchodními partnery, vedení dokumentace – objednávky, fakturace, komunikace se zákazníky, spolupráce na marketingové strategii, vyhodnocování prodejních aktivit OZ, spolupráce s vedením firmy při nastavování prodejních cílů, koordinování činnosti OZ a komunikace s účetní.
Co od Vás očekáváme? SŠ vzdělání, dobré komunikační a prezentační dovednosti, pozitivní myšlení, proaktivní přístup, chuť se učit a rozvíjet, profesionální jednání, samostatnost, odpovědnost, disciplinovanost, výpis z rejstříku trestů, uživatelská znalost MS Office, znalost účetního programu Pohoda (nebo jiného účetního programu), dokonale zvládnutá gramatika Čj, komunikativní znalost Aj, slovem i písmem, italština výhodou.
Co Vám nabízíme? Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou / brigáda na 5 – 6 hodin denně, fixní mzdu s pohyblivou složkou / v případě brigády 100 – 120 Kč / hodina, další firemní benefity – týden dovolené na víc, sick day apod., zaškolení a doplňování znalostí, možnost osobního rozvoje, příležitost pracovat v pohodovém týmu.



