- 55 000 – 78 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením pozemních staveb? Máte zkušenosti z oblasti pozemních nebo inženýrských staveb? Chcete být součástí velkých projektů? Chcete pracovat na projektech převážně v Praze a okolí?
Pak je tato šance přímo pro Vás!
Leader na trhu v oblasti stavebních služeb na českém a slovenském trhu hledá kolegu na pozici:
STAVBYVEDOUCÍ POZEMNÍCH STAVEB (45–65.000 Kč)
* Řízení průběhu staveb dle stavebního plánu
* Organizace práce zaměstnanců na svěřených projektech
* Zabezpečení dodržování technologických norem a předpisů
* Kontrola dodržování bezpečnosti práce
* Spolupráce s projektovým manažerem, účast na kontrolních dnech
* Zajištění materiálů pro stavbu
* Min. SŠ stavební
* Alespoň 2 roky praxe s vedením staveb
* Znalost předpisů v oblasti stavebního práva a BOZP
* ŘP skupiny B
* Výhodou je znalost angličtiny
* Výhodou je autorizace v oboru a znalost MS Project.
* 25 dní dovolené + 2 dny navíc
* Stravenky
* Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
* Benefitní poukázky např. na relaxaci a zdraví
* Multisport karta za zvýhodněnou cenu
* Levnější tarify u mobilních operátorů
* Rozvojové a vzdělávací programy
* Služební automobil
* Možnost nástupu: IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?