- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Městský úřad Ždánice – moderní a stabilní samosprávná instituce, která poskytuje kvalitní veřejné služby občanům města Ždánice i okolním obcím. Naším cílem je odpovědný a odborný výkon přenesené působnosti státu, vždy s důrazem na respekt, odbornost a srozumitelnost.
Do našeho stavebního úřadu hledáme pečlivého, odborně zdatného a samostatného kolegu nebo kolegyni na pozici referenta/ky územního plánování a stavebního řádu. Ideální kandidát se orientuje v legislativě, má odborné vzdělání a zvládá komunikaci s občany i projektanty.
Lhůta pro podání přihlášky: do 23 .5. 2025 do 14.00 hodin
Výkon státní správy na úseku územního plánování a stavebního řádu v rámci správního obvodu stavebního úřadu Ždánice
Příprava a vedení správních řízení dle stavebního zákona a souvisejících předpisů
Posuzování stavebních záměrů a vydávání rozhodnutí či závazných stanovisek
Účast na kontrolních prohlídkách staveb a řešení podnětů občanů
Administrativní činnost spojená s evidencí, vedením spisů a komunikací s dalšími orgány
Práce v rámci pružné pracovní doby s místním výkonem agendy (Ždánice + přidružené obce)
Nezbytné:
Odborná kvalifikace dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (např. SŠ/VŠ v oboru stavitelství, architektura, stavebnictví nebo právo)
Výborná znalost českého jazyka a schopnost úředního jednání
Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
Organizační schopnosti, pečlivost, časová flexibilita, komunikační dovednosti
Trestní bezúhonnost
Výhodou:
Řidičský průkaz skupiny B
Praxe v oblasti činností stavebního úřadu
Zvláštní odborná způsobilost pro výkon činnosti na stavebním úřadě
Znalost území Ždánicka
Znalost cizích jazyků
Náborový příspěvek až 100 000 Kč (v závislosti na splnění podmínek)
5 týdnů dovolené
3 dny sick days ročně
Stravenkový paušál
Příspěvek na penzijní připojištění nebo rekreaci
Pracovní podmínky:
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (9. nebo 10. platová třída – dle dosaženého vzdělání)
Pružná pracovní doba
Stabilní pracovní prostředí veřejné správy
Jak se přihlásit?
Lhůta pro podání přihlášky: do 23. 5. 2025. do 14.00 hodin
Způsob podání:
osobně na podatelně Městského úřadu Ždánice
poštou na adresu: Městský úřad Ždánice, Městečko 787, 696 32 Ždánice
Obálku označte: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“
K přihlášce přiložte:
Strukturovaný životopis s údaji o odborných znalostech a dosavadní praxi
Výpis z Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihláška musí obsahovat:
Jméno, příjmení a titul
Datum a místo narození
Státní příslušnost
Místo trvalého pobytu
Číslo OP (či číslo povolení k pobytu u cizinců)
Datum a vlastnoruční podpis
Předpokládaný nástup: od 1. 6. 2025 nebo dle dohody. Výsledky výběrového řízení sdělíme všem uchazečům písemně do 10 dnů od jednání výběrové komise. Veškeré materiály budou neúspěšným uchazečům vráceny. Náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení si hradí uchazeč sám.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.