- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Úspěšná společnost s dlouholetou tradicí, působící v technickém oboru, hledá zkušeného kandidáta/ kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
S čím se budete denně potkávat?
Budete komunikovat se zákazníky ohledně jejich objednávek a požadavků a následně vše zpracovávat v systému SAP. Také budete řešit reklamace a po administrativní stránce podporovat obchodníky společnosti.
Určitě se nám ozvěte, pokud splňujete následující požadavky:
Máte SŠ/VŠ vzdělání
Baví Vás administrativní práce
Máte zkušenosti na pozici asistenta/asistentky nebo pozici obchodní podpory
Máte technický background
Umíte se systémem SAP
Vaše znalost anglického jazyka je na komunikativní úrovni
Řídíte
Jste spolehlivý/á, samostatný/á, praktický/á a komunikativní
Co Vám nabízíme?
Zajímavou práci v hezkém prostředí
Dobré finanční ohodnocení a příjemné benefity
Osobnostní rozvoj
Lokalita pracoviště: Praha
Nástup: ihned/dohodou
Zaujala Vás tato pracovní pozice? To jsme rádi.:) Pošlete nám prosím Vaše CV. Děkujeme!
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech společnosti SKY SELECT Int. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu u klientů spol. SKY SELECT Int., současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?