- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Úspěšná společnost s dlouholetou tradicí, působící v technickém oboru, hledá zkušeného kandidáta/ kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
S čím se budete denně potkávat?
Budete komunikovat se zákazníky ohledně jejich objednávek a požadavků a následně vše zpracovávat v systému SAP. Také budete řešit reklamace a po administrativní stránce podporovat obchodníky společnosti.
Určitě se nám ozvěte, pokud splňujete následující požadavky:
Máte SŠ/VŠ vzdělání
Baví Vás administrativní práce
Máte zkušenosti na pozici asistenta/asistentky nebo pozici obchodní podpory
Máte technický background
Umíte se systémem SAP
Vaše znalost anglického jazyka je na komunikativní úrovni
Řídíte
Jste spolehlivý/á, samostatný/á, praktický/á a komunikativní
Co Vám nabízíme?
Zajímavou práci v hezkém prostředí
Dobré finanční ohodnocení a příjemné benefity
Osobnostní rozvoj
Lokalita pracoviště: Praha
Nástup: ihned/dohodou
Zaujala Vás tato pracovní pozice? To jsme rádi.:) Pošlete nám prosím Vaše CV. Děkujeme!
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech společnosti SKY SELECT Int. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu u klientů spol. SKY SELECT Int., současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.