- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Co říká Almma s.r.o. o pozici
Do našeho týmu hledáme komunikativního, pečlivého a energetického parťáka, který rád komunikuje se zákazníky a má zodpovědný přístup k zadaným úkolům a dobrou organizací práce na pozici:
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - zastoupení Dobříš
25 000 - 40 000,-- KČ / měsíc
Místo pracoviště:Dobříš
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Účel pracovní pozice:
Zajistit dílčí činnost v obhodním oddělení firmy, spolupracovat s obchodníky a techniky, navolávat zákaazníky a řešit jejich požadavky a přání k jejich celkové spokojenosti.
Tvojí denní náplní práce bude komunikace se zákazníky, jak telefonická tak také osobní a i přes emai.Každý Tvůj kontakt se zákazníkem by měl vést k uzavírání smluv, to je hlavní a největší výsledek Tvé dobře odvedené práce.Budeš zadávat data, nabídky do systému, domlouvat schůzky obchodním a technickým pracovníkům.Takže smysl pro detail, skvělá komunikace a láska k zákazníkům by Ti neměla chybět.Umíš si organizovat svou práci a stanovovat si priority? Pečlivost, důslednost a samostatnost by pro Tebe měla být samo-zřejmostí a v neposlední řadě chuť na sobě pracovat a pomáhat nám v růstu naší společnosti.Co budeš mít u nás na starostii ? Jednoznačně a hlavně komunikaci s našemi zákazníky, zpracovávat nabídky, časemvytvářet cenové kalkulace.Budeš pracovat s databází našich klientů, potenciálních zákazníků a představovat, prezentovat jim náš sortiment výrobků. Zákazníkům budeš zboží prezentovat také osobně na prodejně a nabízet pro ně nejlepší řešení a možnosti ohledně montáže. Dále budeš spolupracovat s dalšími odděleními a kolegy napříš naší společností.Když se řekne Almma, každý se zákazníků si představí Tebe, toho, kdo s nimi jedná a tak tedy neseš velkou zodpovědnost
Čím víc zkušeností, tím lépe. Komunikativní schopnosti jsou podmínkou, chuť do práce výhodou.Umění komunikace je nedílnou součástí pracovního dne. Jsi první kdo prezentuje naší firmu a komunikuje se zákazníky.Když se řekne Almma, neseš tedy velkou zodpovědnost za firemní značku a reprezentuješ dobré jméno naší společnosti.Očekáváme aktivní přístup, pozitivní a rozvojové myšlení, týmovost, výborné komunikativní a organizační schopnosti,velmi dobrou znalost a schopnost ovládat PC, MS Office, Excel, World a běžnou administrativní činnost.
Nabízíme smysluplnou a různorodou práci ve stabilní společnosti, ve které uplatníte arozvinete své schopnosti.Chceme poskytnout našim zaměstnancům jistotu a proto nabízíme smlouvu na dobu neurčitou.Pokud si Tě na tuto pozici vybereme, budeme chtít, abys rostl a posouval své hranice znalostí a zkušeností.Každou uzavřenou zakázku, kterou se Ti podaří dotáhnout do konce oceníme. U nás není platový strop.Záleží jen na TOBĚ, jak budeš šikovná a je to ve Tvých rukou :) komunikaci.Mezi naše benefity patří klasika stravenky, které z části hradí firma, služební telefon.Nástup možný kdykoli. Rádi Tě přivítáme klidně tenhle měsíc.Po zapracování možný příplatek na cestu do práce, pohonné hmoty.
Jestli jsme Tě zaujali a chtěl/a by ses přidat do týmu, pošli nám životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?