- Plný úvazek
Požadujeme:
- znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) – využijete ho denně
- komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost
- má příjemné a reprezentativní vystupování a proaktivní přístup k práci
- výhoda znalost programu POHODA
- ŘP sk. B
Náplní práce:
- komunikace se zákazníky a jejich obsluha na vzorkové prodejně
- tvorba a příprava obchodních zakázek, příprava obchodních prezentací
- evidence realizovaných zakázek, zajišťování jejich plnění
- samostatné řešení obchodních situací
- spolupráce na projektech v rámci společnosti a další samostatné úkoly
Nabízíme
- zázemí velké, úspěšné společnosti se skvělým kolektivem
- možnost profesního růstu
- firemní benefity
- odpovídající finanční ohodnocení
Místo výkonu:
- Plzeň
- předpoklad nástupu: ihned
- Úvazek: 40 hod./týden, jednosměnný – 7:30 – 15:30 hod.
V případě Vašeho zájmu zasílejte svůj životopis na e-mail přes
vyhrazujeme si právo odpovídat pouze na životopisy, které splňují požadovaná kritéria !



