- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co
děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým
zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás
dobře nakupovalo i pracovalo.
Budete zodpovědný za zajištění servisu a správy zařízení potravinářského
chlazení a technického zařízení budov v portfoliu prodejen a hypermarketů
Globus. Dále budete spolupracovat při plánování a zajištění oprav technologií
prodejen vč. výroby potravin (řeznictví, gastro, pekařství) realizované
externími partnery.
Rozsah servisních
oblastí:
Fáze plánování:
Analýza opakovaných poruch, sledování životnosti a opotřebení zařízení,
s tím související plánování periodických oprav a revizí, stanovení odhadu
nákladů na servis. Reportování podkladů pro plánování investic odborným
technikům.
Fáze realizační:
Převzetí zařízení do správy z toho vyplývající kontrola dokladů,
manuálů, skutečného provedení zrealizovaných investic.
Fáze servisní:
Prevence vzniku škod, poškození, odstávek, zajištění servisu pomocí
externích dodavatelů (diagnostika, zjištění stavu, objednání servisního zásahu,
dohled nad prováděnými pracemi, jejich převzetí a vyúčtování). Vyhodnocování
servisních prací, zajištění a řízení odstranění vad a reklamací. Práce s
dálkovým dohledem na denní bázi (optimalizace, diagnostika poruch)
Je
pro nás důležitá doložená alespoň 4letá praxe (včetně referencí). Počítačovou
gramotnost bereme jako samozřejmost, stejně tak jako ochotu cestovat po celé
ČR.
zaměstnanecké slevy
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen stačí
poslat nám svůj životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.