- Plný úvazek

Pro našeho klienta, projektovou, konzultační a inženýrskou společnost zaměřenou na dopravní infrastrukturu – zejména železniční, silniční a dálniční stavby, hledáme samostatnou, organizačně zdatnou a spolehlivou posilu, která bude pravou rukou Obchodního ředitele. Pokud rádi řídíte dění místo čekání na úkoly, umíte komunikovat, plánovat a baví vás práce, která má smysl – ozvěte se nám.
Organizace a koordinace schůzek, akcí a služebních cest Obchodního ředitele
Administrativní podpora – příprava podkladů, prezentací, obchodních dopisů, vedení databází kontaktů
Vyřizování e-mailové i papírové korespondence, správa kalendáře a telefonické komunikace
Správa řízené dokumentace – zejména datových zpráv a oběhu smluv
Evidence docházky obchodního oddělení, objednávání kancelářských potřeb a služeb
Kontrola hospodaření oddělení a správa pokladny obchodního ředitele
Nezbytné:
SŠ vzdělání (ideálně ekonomického či technického směru), VŠ výhodou
Výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
Pokročilá znalost MS Office, kalendářových a e-mailových nástrojů
Schopnost samostatně řešit úkoly, pečlivost, diskrétnost, zodpovědnost
Český jazyk na výborné úrovni
Řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
Praxe na podobné pozici
Znalost angličtiny nebo němčiny
Zkušenost s CRM systémy nebo správou firemní dokumentace
Atraktivní mzdu a širokou škálu benefitů
Podporu při dalším vzdělávání, např. jazykové kurzy nebo odborný rozvoj
Moderní IT vybavení a přístup ke špičkám v oboru
Příspěvek na dopravu, stravenky, sick days, teambuildingy
A navíc:
Zázemí stabilní a zavedené společnosti s dlouholetou tradicí
Smysluplnou a pestrou práci na významných infrastrukturních projektech
Tým kolegů, na které se můžete spolehnout
Možnost kariérního růstu a větší odpovědnosti v čase
Pokud vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis. Na odpověď se můžete těšit do 5 pracovních dnů. Nástup je možný dohodou.
Těšíme se na spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?