- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Krnov
Co bude Vaší náplní práce?
" Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance.
" Tvorba reportů, statistik, prezentací.
" Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich.
" Zajišťování občerstvení.
" Péče o návštěvy.
" Komunikace s obchodními partnery.
" Vyřizování obchodní korespondence.
" Obsluha datových schránek.
" Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
" Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické.
" Zajišťování kancelářských potřeb.
" Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka).
" Archivace dokumentů.
" Příprava podkladu k vyhodnocení škodním, pojistným, reklamačním událostem + evidence
" Krátkodobá zastupitelnost za Personalistku
" Evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů
Co od Vás očekáváme?
" SŠ vzdělání
" Řidičský průkaz sk. B
" Znalost anglického jazyka výhodou
" Práce s PC na výborné úrovni
" Praxe na obdobné pozici výhodou
" Vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti
" Umění řešit problémy, plánovat a organizovat činnosti
" Flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
" Schopnost spolupráce, výborné komunikační dovednosti
" Příjemné vystupování
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 19.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Notebook, mobilní telefon
o Stravenky, odměny, další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá 1 rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 24.7.2018 A : 14.8.2018
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.