- Plný úvazek

místo výkonu práce : Krnov
Co bude Vaší náplní práce?
" Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance.
" Tvorba reportů, statistik, prezentací.
" Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich.
" Zajišťování občerstvení.
" Péče o návštěvy.
" Komunikace s obchodními partnery.
" Vyřizování obchodní korespondence.
" Obsluha datových schránek.
" Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
" Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické.
" Zajišťování kancelářských potřeb.
" Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka).
" Archivace dokumentů.
" Příprava podkladu k vyhodnocení škodním, pojistným, reklamačním událostem + evidence
" Krátkodobá zastupitelnost za Personalistku
" Evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů
Co od Vás očekáváme?
" SŠ vzdělání
" Řidičský průkaz sk. B
" Znalost anglického jazyka výhodou
" Práce s PC na výborné úrovni
" Praxe na obdobné pozici výhodou
" Vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti
" Umění řešit problémy, plánovat a organizovat činnosti
" Flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
" Schopnost spolupráce, výborné komunikační dovednosti
" Příjemné vystupování
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 19.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Notebook, mobilní telefon
o Stravenky, odměny, další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá 1 rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 24.7.2018 A : 14.8.2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?