- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme zkušeného lídra v oblasti kvality, který převezme stabilní a úspěšný tým a bude se podílet na dalším rozvoji systémů řízení kvality a neustálém zlepšování našich produktů v rychle se rozvíjejícím prostředí automobilového průmyslu.
Zašlete CV a pracujte jako:
MANAŽER KVALITY (70-90.000 KČ)
* Vedení a rozvoj týmu kvality
* Zodpovědnost za systém řízení kvality (IATF 16949, ISO 9001)
* Řízení auditů a nápravných opatření
* Řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
* Spolupráce s výrobou a vývojem při zavádění nových projektů
* Monitoring ukazatelů kvality a návrhy zlepšení
* Komunikace se zákazníky a dodavateli v oblasti kvality
* Podpora kultury neustálého zlepšování
* Min. SŠ vzdělání v technickém oboru
* Zkušenost na vedoucí pozici
* Zkušenosti se zákaznickou a dodavatelskou kvalitou
* Znalost nástrojů kvality a příslušných norem
* Zkušenost s vedením lidí
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost práce na PC
* Komunikativnost a týmovost
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Bonusy a prémie
* Příspěvek na stravné
* Přátelský kolektiv
* A další
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: okolí Velkých Pavlovic
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?