O nás
Společnost STILL je dlouhodobě jedním z předních dodavatelů vysokozdvižných vozíků, plošinových vozíků, tahačů a také nejnovějších intralogistických systémů. S přibližně 8 900 zaměstnanci, 6 výrobními závody, 14 pobočkami v Německu, 21 dceřinými společnostmi v zahraničí a prodejní sítí zahrnující 240 prodejců po celém světě je společnost STILL nepochybně úspěšnou společností v mezinárodním měřítku. S nejvyšší kvalitou, spolehlivostí a inovativními technologiemi bude společnost STILL dnes i v budoucnu splňovat požadavky malých, středních i velkých firem.
Náplň práce:
Hledáme cílevědomého uchazeče, který bude nastavovat strategii oddělení a komunikovat s centrálou, vyjednávat a koordinovat činnosti se subdodavateli. Stejně tak komunikace s dodavateli a hledání nových řešení ILS (produkty a služby) Bude řídit tým intralogistiky a automatizace a bude mít zodpovědnost za výsledky celého oddělení. Dále bude nastavovat procesní věci a pomáhat vytvářet, realizovat a implementovat projekty v oblasti intralogistiky, tzn. systémových vozíků, regálových systémů a automatizace. Také bude technickou a obchodní podporou při jednání se zákazníky.
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání, technického nebo ekonomického zaměření výhodou
- Zkušenosti s řízením týmu / oddělení min. 3 roky
- Zkušenosti v logistice, znalosti logistických, materiálových a informačních toků
- Znalost obecné automatizace výhodou
- Zkušenosti s WMS nebo ERP systémy výhodou
- Strategické myšlení a komunikační dovednosti
- Výborné prezentační schopnosti
- Flexibilita a kreativita
- Schopnost prodávat službu i produkt
- Ochota cestovat
- Praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti výhodou
- AJ na úrovni min. B1 podmínkou
- Znalost práce v prostředí AutoCAD výhodou
- Znalost MS Excel, Word, PowerPoint
- Řidičský průkaz sk. B podmínkou
- Bydliště: ČR
- Výkon práce: částečně Praha a jinak celá ČR
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zaměstnání u zahraniční společnosti
- Perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- Zajímavé finanční ohodnocení, prémie v přímé závislosti na dosažených výsledcích
- Zajímavé firemní benefity, např. 5.týden dovolené; cafeterie – možnost z výběru např. příspěvek na penzijní pojištění, multisport karta atd.; právní a psychologické poradenství; stravenkový paušál
- Zaškolení na centrále v Praze a v zahraničí
- Služební automobil, notebook, mobilní telefon
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Kafetérie



