- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Pro milou a přátelskou společnost zabývající se prodejem kancelářského vybavení hledáme juniora do oblasti nákupu.
Pokud jste absolvent či kandidát s krátkou profesní zkušeností a hledáte prima práci a příležizost začít ve velice zajímavé oblasti, jste právě Vy tím, koho hledáme.
Co bude náplní Vaší práce?
správa systému
kontrola dodavatelských faktur
administrativní zavedení nových produktů
tvorba analýz a přehledů
tvorba tiskových materiálů
podpora členů týmu nákupu
komunikace s zahraničními pobočkami
Co byste měl/a splňovat?
ukončené SŠ vzdělání s maturitou
AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
MS Office (převážně excel na dobré úrovni)
nadšení a chuť do práce
pečlivost a zodpovědnost
kreativita
Co Vám na pozici nabízíme?
krásnou kancelář a tým přátelských kolegů
zajímavou a pestrou práci s možností růstu
start v perspektivní oblasti nákupu
ZAJÍMAVÉ finanční ohodnocení
pružnou pracovní dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?