- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s controllingem? Baví Vás tabulky, čísla a nejrůznější ukazatele? Pokud k tomu ještě ovládáte Excel a anglický jazyk, pak je tato pozice přesně pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá posilu na novou pozici:
HR CONTROLLER VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (až 60.000 Kč)
Zajisťování včasného a přesného vykazování lidských zdrojů (například KPI počtu zaměstnanců, nákladů práce a udržitelnosti) pro region střední a východní Evropy, včetně Německa, Rakouska, České republiky, Maďarska, Rumunska a Polska
* Podpora procesu plánování a rozpočtu počtu zaměstnanců a mzdových nákladů a také měsíčního controllingu HR KPI
* Příprava ad-hoc analýz a zpráv podle obchodních požadavků
* Podpora implementace nových digitálních nástrojů pro zlepšení zkušeností zaměstnanců
* Podpora řízení odměňovacích procesů v regionu spolu s místními HR týmy a práce na implementaci benefitních programů
* Provádění analýz a hodnocení práce, analýza externích dat o trhu i interních data o odměňování pro podporu organizace a podporu rozhodování o strategii odměňování
* Zkušenosti v oblasti controllingu
* Orinetaci v ukazatelích a pojmech jako jsou: celkové náklady, kvalita, udržitelnost a/nebo zlepšení služeb, budgeting, KPI, labor costs
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Pokročilou znalost MS Excel, analytické dovednosti
* Silné komunikační dovednosti a schopnost budovat vztahy s různými odděleními
* Stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
* Týden dovolené navíc + sick days
* Závodní kantýnu + příspěvek na stravování
* Zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
* Odborné vzdělávací kurzy
* Příspěvky na volnočasové aktivity
* Další firemní benefity
* Místo výkonu práce: Žďársko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.