- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme Digram, česká firma s dobrým jménem u zahraničních klientů, realizující zakázky v oblasti strojírenství a stavebnictví. Pro rozšíření týmu našich odborníků hledáme: Obchodník pro oddělení ocelových konstrukcí.
Jsi zapálený, obchodně a technicky zaměřený obchodník a zajímá Tě práce, která je komplexně provázána i s výrobou? Chceš si vzít na starost péči o naše klíčové zákazníky, zákaznickou základnu rozvíjet a tvořit obchodní strategii? Máš i technický rozsah v této oblasti? Pokud ano, hledáme právě TEBE!
* péče o klíčové zákazníky – rozvíjení a udržování vztahů,
* hledání nových zakázek a zákazníků,
* zpracovávání kalkulací, obchodních nabídek a smluv,
* úzká spolupráce s realizačním týmem a zákazníkem v průběhu realizace projektu,
* přehled o obchodních zakázkách a kapacitách realizačního týmu,
* přehled a kontrola plnění termínů projektů (konstrukční milníky),
* přehled a kontrola přidělených projektových budgetů,
* aktivní marketing a příprava jeho podkladů,
* účast na oborových setkání a aktivní prezentace.
* SŠ/VŠ vzdělání technického, nebo technicko-ekonomického směru,
* znalost programu 3D (uživatelská znalost programu Tekla Structures výhodou),
* zkušenosti v oblasti projekce a výroby ocelových konstrukcí,
* obchodní zkušenosti a kontakty v oboru,
* znalost základů německého nebo anglického jazyka výhodou,
* pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost a týmovou spolupráci,
* uživatelská znalost práce na PC.
* zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele,
* moderní pracoviště v Brně,
* mladý a přátelský kolektiv,
* práci s týmem podílejícím se na mezinárodních projektech,
* motivující finanční ohodnocení,
* a mnoho dalšího, jako např.: služební telefon i pro soukromé účely, stravenkový paušál, pružnou pracovní dobu, možnost občasné práce z domu, jazykové kurzy a odborná školení, občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené, jubilejní odměna, věrnostní bonus, roční odměny, firemní akce a mnoho dalšího….
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?