- Plný úvazek
O nás
V naší firmě objevujeme pro zahraniční návštěvníky outdoorové Česko.
Zabýváme se aktivní turistikou pro zahraniční klienty (zejména ze Skandinávie, Holandska a Německa), pro které máme připravené ubytování v Českém ráji, kde provozujeme hotel. Po covidové pauze jsou hosté zpět v plné síle a my proto rozšiřujeme naše řady – uvítáme do našeho přátelského kolektivu kolegyni/kolegu na organizačně-ekonomickou pozici ASISTENT/KA V CESTOVNÍ OUTDOOROVÉ AGENTUŘE s kanceláří na Praze 5.
Pozice je vhodná pro uchazeče hledající stabilní práci na zkrácený úvazek – jako ideálního kandidáta si představujeme například matku na rodičovské dovolené s kladným vztahem k přírodě či pohybu a předchozí zkušeností s náplní práce uvedenou v inzerátu.
Pokud Tě zajímá více, dej nám o sobě určitě vědět a možná se právě Ty staneš členem týmu! 😊
Co Vás na této pozici čeká?
- ekonomická administrativa (např. zadávání faktur, uzavírání smluv s hotely apod.)
- komunikace s naší účetní firmou
- komunikace s dodavateli služeb a zahraničními klienty v ČJ i AJ
- komunikace s outdoorovými instruktory a průvodci a kontrola outdoorového materiálu
- dohled nad provozem ubytování pro klienty (náš vlastní hotel v Českém Ráji)
Co od Vás očekáváme:
- organizační schopnosti
- angličtinu na komunikativní úrovni (je potřeba se domluvit slovem i písmem s obchodními partnery)
- základní znalost MS Office (především Word, Excel, e-mail...)
- znalost systému “POHODA”, příp. ochota se naučit v systému orientovat alespoň na základní úrovni
- řidičský průkaz sk B. - aktivní řidič (v rámci výkonu práce je potřeba jednou za čas něco vyzvednout či vyjet mimo město)
- samostatné rozhodování, spolehlivost a flexibilitu
- alespoň středoškolské vzdělání
DÁLE UVÍTÁME:
- přátelskou a otevřenou povahu a smysl pro humor – pro rychlejší zapadnutí do kolektivu😊
- vřelý vztah ke sportům a aktivitám v přírodě – výhodou, nikoliv podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- sleva na firemní služby a bezplatné ubytování na našem hotelu vč. rodinných příslušníků (pro soukromé účely – dovolená atp.)
- nadstandardních 5 týdnů dovolené (zohledněn hodinový fond dle typu úvazku)
- sick days
- pracovní zařízení zajištěné firmou (mobilní telefon, možnost zapůjčení notebooku pro pracovní účely...)
- MOŽNOST HOME-OFFICE (dle dohody)
- pružná pracovní doba (dle dohody)
- kancelář přímo u metra Anděl, Praha 5
- občasná práce v přírodě Českého Ráje
- práce v mladém, přátelském kolektivu
- firemní akce, teambuilding – plně hrazené firmou
- roční bonus (v návaznosti na úspěšnost firmy v daném roce)
- možnost bezplatné sauny
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Relax zóna



