- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

HGS, a.s. zajišťuje komplexní provozní a technickou správu budov po celé ČR. Aktuálně spravujeme 370 objektů. V současné době patříme mezi dynamicky se rozvíjející společnosti na českém trhu. Našim zákazníkům poskytujeme úklidový a hygienický servis, pronájem hygienických dávkovacích systémů, technologické čištění, čistění technologií puraqleenem, energetický management budov, ostrahu objektů, letní a zimní údržbu areálů, odpadové hospodářství vč. komunálních služeb, logistické a outsourcingové služby, deratizaci a dezinfekci objektů a v neposlední řadě i služby temporary help.
• příprava nových smluvních zakázek, nastavení pracovních procesů a
technologických postupů pro svěřené objekty
• jednání se zákazníky
• vedení, řízení a organizace práce v rozsahu poskytovaných služeb na
svěřených objektech
• kontrola kvality prováděných prací
• personální práce v terénu na jednotlivých zakázkách
• vedení základní personální evidence pro svěřené objekty (evidence
docházky, výkazy práce, příprava podkladů pro zpracování mezd)
• hodnocení zaměstnanců
• řízení nákladů a výnosů v rámci svěřených objektů
• práce převáženě v noci
• SŠ/VŠ vzdělání
• výborné uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
• zkušenosti v oboru
• zodpovědné, přátelské, otevřené a komunikativní vystupování
• vynikající organizační schopnosti
• ochotu učit se a rozvíjet se, chceme tým kvalifikovaných odborníků v
dané oblasti
• řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• loajalita k firmě a odpovědnost za svěřenou práci
• bezúhonnost, vstřícnost, časová flexibilita
• dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr
• odpovídající finanční ohodnocení až 45 000,-Kč
• měsíční a roční bonusy
• 20 dní dovolené a 5 sickdays
• notebook, mobilní telefon
• služební auto i k soukromému užití
• firemní výrobky za nákupní cenu
• příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv
• pravidelná školení k příležitosti rozvoje
• práce v kanceláři i terénu
• firemní akce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?