- 57 800 – 58 800 Kč
- Plný úvazek
PROVOZNÍ MANAŽER/KA
AB Solartrip s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Provozní manažer.
Hledáme pracovníka na manažerskou pozici – provozní manažer – pro menší dynamicky se rozvíjející firmu zabývající se energetickou problematikou a životním prostředí.
POŽADUJEME: Vysokoškolské nebo středoškolské. Výborná znalost českého jazyka. Zkušenosti na podobné pozici; komplexní myšlení; flexibilitu; zvládání zátěžových situací; výborné komunikační dovednosti; prezentační dovednosti; vyjednávací schopnosti; kritický pohled; organizační schopnosti; schopnost motivovat druhé; pokročilé znalosti MS Office; řidičský průkaz sk. B.
NÁPLŇ PRÁCE: Organizace činnosti firmy; řízení projektů; koordinace vytížení pracovních sil na jednotlivých pobočkách; monitoring obchodních příležitostí a projektů; pravidelný týdenní reporting.
NABÍZÍME: Náročnou, ale zajímavou a stabilní práci v dynamickém týmu prosperující společnosti; platové ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem; přátelský a pracovitý tým; příjemné pracovní prostředí; moderní pracovní nástroje; možnost neustálého vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace; bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů.
DALŠÍ BENEFITY: Bonusy/prémie. Auto i pro soukromé účely. Manažerský motivační program. Mobilní telefon, notebook. Stravenky/příspěvek na stravování. Vzdělávací kurzy, školení. Občerstvení na pracovišti. Možnost občasné práce z domova. Firemní akce. Vlastní organizace náplně práce.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně e-mailem na: e-mail přes
Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří dodají aktuální CV a krátký motivační dopis. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na krátký osobní pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?