- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme SCONTO. Jsme lidé, kteří pomáhají lépe bydlet. SCONTO je stabilní a prosperující součástí velkého německého koncernu, který patří k největším prodejcům nábytku a bytových doplňků v Evropě. Na českém a slovenském trhu působíme napříč regiony úspěšně přes 30 let. Během několika let jsme se stali lídrem v prodeji nábytku online. Dáváme příležitost lidem všech generací i stupňů vzdělání. Ve SCONTO podporujeme plnohodnotný rodinný a osobní život našich kolegů a jim vytváříme podmínky, díky kterým mohou mít i na pracovišti přátelské vztahy. Zvládli jsme všechny ekonomické krize i pandemii a společně stále rosteme.
ASISTENTKA / ASISTENT ODDĚLENÍ EXPANZE
Do oddělení Expanze hledáme ženu nebo muže, na pozici ASISTENTKA / ASISTENT ODDĚLENÍ EXPANZE
Expanze je oddělením zajišťujícím výstavbu nových obchodních domů a správu stávajících poboček v Čechách a na Slovensku.
Hledáme nového člena týmu, muže nebo ženu, s uměním pohlídat si termíny a včasné odevzdávání práce.
Hledáme člověka se zkušenostmi s administrativou a organizačními schopnostmi. Někoho důsledného a pečlivého.
Hledáme kolegu, který se chce učit novým postupům, je ochotný opustit zažité stereotypy, kolegu, který pochopí vytíženost technických pozic na oddělení a pomůže jim s administrativou.
Ideálně někoho, kdo si kladně odpoví na tyto otázky:
Baví Vás čísla a analytické myšlení je Vaše druhé já?
Koordinace a příprava jednání vč. pohoštění je příjemné zpestření?
Zajet kolegovi s rozbitým služebním vozem do servisu? Proč ne?
Baví Vás papírování, komunikace s lidmi a umíte dotahovat věci do konce?
Libujete si v tom dělat druhým „externí paměť“?
Troufáte si? Rádi Vás poznáme!"
Co budete mít na starost?
· Zajištění administrativní podpory oddělení a služeb spojených s jeho provozem
· Evidence datových schránek, korespondence a smluv
· Koordinace jednání, příprava podkladů (tisk/kopírování)
· Rezervace servisů vozidel na oddělení jako i zajištění servisů a mytí
· Evidence reklamací a urgence jejich vyřízení
· Dílčí ad hoc úkoly dle potřeby
Co Vám nabídneme?
· Práci ve stabilní společnosti s možností vzdělávacích kurzů a školení
· Mzdu odpovídající zkušenostem
· Variabilní ohodnocení v závislosti na výkonu
· Progresivního nárůstu dovolené až do délky 5 týdnů
· Stravenkový paušál, záloha na mzdu kdykoliv, Verdikto - právní a finanční poradenství
· Práci v příjemném kolektivu a prostředí stabilní české společnosti
· Služební notebook a telefon
·Nebráníme se práci na částečný úvazek (nejméně však 30 hod. týdně)
Nástup je možný ihned, těšíme se na Vaši odpověď.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.