- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme SCONTO. Jsme lidé, kteří pomáhají lépe bydlet. SCONTO je stabilní a prosperující součástí velkého německého koncernu, který patří k největším prodejcům nábytku a bytových doplňků v Evropě. Na českém a slovenském trhu působíme napříč regiony úspěšně přes 30 let. Během několika let jsme se stali lídrem v prodeji nábytku online. Dáváme příležitost lidem všech generací i stupňů vzdělání. Ve SCONTO podporujeme plnohodnotný rodinný a osobní život našich kolegů a jim vytváříme podmínky, díky kterým mohou mít i na pracovišti přátelské vztahy. Zvládli jsme všechny ekonomické krize i pandemii a společně stále rosteme.
ASISTENTKA / ASISTENT ODDĚLENÍ EXPANZE
Do oddělení Expanze hledáme ženu nebo muže, na pozici ASISTENTKA / ASISTENT ODDĚLENÍ EXPANZE
Expanze je oddělením zajišťujícím výstavbu nových obchodních domů a správu stávajících poboček v Čechách a na Slovensku.
Hledáme nového člena týmu, muže nebo ženu, s uměním pohlídat si termíny a včasné odevzdávání práce.
Hledáme člověka se zkušenostmi s administrativou a organizačními schopnostmi. Někoho důsledného a pečlivého.
Hledáme kolegu, který se chce učit novým postupům, je ochotný opustit zažité stereotypy, kolegu, který pochopí vytíženost technických pozic na oddělení a pomůže jim s administrativou.
Ideálně někoho, kdo si kladně odpoví na tyto otázky:
Baví Vás čísla a analytické myšlení je Vaše druhé já?
Koordinace a příprava jednání vč. pohoštění je příjemné zpestření?
Zajet kolegovi s rozbitým služebním vozem do servisu? Proč ne?
Baví Vás papírování, komunikace s lidmi a umíte dotahovat věci do konce?
Libujete si v tom dělat druhým „externí paměť“?
Troufáte si? Rádi Vás poznáme!"
Co budete mít na starost?
· Zajištění administrativní podpory oddělení a služeb spojených s jeho provozem
· Evidence datových schránek, korespondence a smluv
· Koordinace jednání, příprava podkladů (tisk/kopírování)
· Rezervace servisů vozidel na oddělení jako i zajištění servisů a mytí
· Evidence reklamací a urgence jejich vyřízení
· Dílčí ad hoc úkoly dle potřeby
Co Vám nabídneme?
· Práci ve stabilní společnosti s možností vzdělávacích kurzů a školení
· Mzdu odpovídající zkušenostem
· Variabilní ohodnocení v závislosti na výkonu
· Progresivního nárůstu dovolené až do délky 5 týdnů
· Stravenkový paušál, záloha na mzdu kdykoliv, Verdikto - právní a finanční poradenství
· Práci v příjemném kolektivu a prostředí stabilní české společnosti
· Služební notebook a telefon
·Nebráníme se práci na částečný úvazek (nejméně však 30 hod. týdně)
Nástup je možný ihned, těšíme se na Vaši odpověď.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.