O nás
Pro společnost v Klenovicích na Hané hledáme asistentku obchodního oddělení s praxí na obdobné pozici v délce alespoň 3 let.
Náplň práce:
- zpracování souvisejících dokladů spojených s nákupem a prodejem materiálu v účetním programu
- zajištění dopravy materiálu dle dohodnutých podmínek vč. zpracování objednávek
- zpracování potřebné dokumentace pro vývoz zboží do 3. zemí
- pravidelné měsíční reporty pro obchodní oddělení
Co od Vás očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání
- praxe na pozici asistentky obchodního nebo výrobního oddělení podmínkou
- znalost programu Pohoda výhodou – práce s účetním programem Pohoda
- znalost MS Office (zejména excel a word: pokročilá úroveň)
- alespoň základní znalost anglického jazyka (minimálně písmem)
- pečlivost, zodpovědnost
- organizační schopnosti a časová flexibilita
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr
- služební notebook, telefon
- práci ve stabilní společnosti
- bonusy a osobní ohodnocení dle Vašich výsledků
- nástup možný ihned, popřípadě dle dohody
- pracovní doba: 7:00 – 15:30 hod
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti