- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou, plný pracovní úvazek.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: podpora obchodního oddělení a back office; komunikace se zákazníky v češtině a angličtině; zpracování objednávek od zákazníků; příprava administrativních podkladů pro listing produktů; administrativní péče o zákazníky; příprava podkladů pro analýzu prodejů; pohotová komunikace napříč odděleními firmy; účast na veletrzích v ČR i zahraničí
Co zaměstnavatel očekává: minimálně SŠ vzdělání s maturitou; anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni, mluvenou i psanou formou ( znalost dalšího jazyka je výhodou); velmi dobré komunikační schopnosti; aktivní znalost práce s PC (Outlook, Exel, Word); schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu; zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost; pozitivní přístup a chuť do práce
Zaměstnanecké výhody: stravenkový systém, kafeterie.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.