Náplň práce:
- Péče o chod recepce a administrativní podpora pro lékaře i fyzioterapeuty
- Aktivní komunikace s klienty – telefonicky i e-mailem
- Správa rezervačního systému, časování a optimalizace terapie pacientů
- Archivace dokumentace klientů
- Administrativní práce, objednávání zdravotnického a spotřebního materiálu
- Práce s pokladnou – příjem hotovostních i bezhotovostních plateb
- Samostatné řešení dalších svěřených úkolů podle pokynů vedení
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost s prací na podobné pozici ve zdravotnickém zařízení nebo wellness
- SŠ vzdělání a práci s počítačem bereme jako samozřejmost
- Chuť podílet se na dobrém jménu pracoviště a umět zvládnout i náročnější situace
- Empatické a příjemné vystupování, komunikační schopnosti
- Odpovědnost a spolehlivost, loajalita
- Schopnost komunikovat se zahraniční klientelou je výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pestrou a smysluplnou práci ve zdravotnickém zařízení v jednosměnném provozu na 0,8 úvazku
- Příjemné moderní malé pracoviště
- Kolektiv profesionálů, kde panuje přátelská atmosféra a vzájemná podpora
- Motivační finanční ohodnocení, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál
- Místo výkonu práce Praha 5 - Smíchov
Máte zájem o tuto pozici?
Zašlete nám prosím svůj životopis společně s krátkým motivačním dopisem.
Těšíme se na Vaši odpověď a na možnost přivítat Vás v našem týmu!
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí