- Plný úvazek
Vykouzlíš úsměv u příchozích?
- Komunikuješ profesionálně a s úsměvem?
- Zvládneš včas a správně více drobných úkonů?
- Je pro tebe udržování pořádku samozřejmostí?
- Nebojíš se práce s podnikovými počítačovými systémy?
- Nevadí ti opakované činnosti?
Pokud jsou tvé odpovědi „ano“, určitě čti dál, protože možná jsi to právě ty, koho hledáme!
Tvoje úkoly budou:
- příjem a směrování pošty, vč. datových zpráv, odesílání pošty
- směrování příchozích telefonátů, nasměrování a obsluha klientů
- péče o společné prostory (vstupní hala, zasedačky, kuchyňka, spisovny)
- zpracování přijatých faktur v systému (uložení, nastavení schvalovací cesty, rozúčtování na střediska)
- pomocné administrativní činnosti pro ostatní oddělení (vázaní dokumentů, tisk a skenování, příprava šanonů a složek, evidence smluv aj.)
- řada samostatných drobných vnitřních agend firmy
Tvá pozice je aktivní, je na tobě, jak si svůj čas zorganizuješ, aby bylo vše hotové včas a správně. Očekáváme, že případné kolizní situace zvládneš s grácií, budeš vnímat prostředí a potřeby klientů i kolegů, samostatně rozhodovat o řešení a bezodkladně je provádět.
Co potřebuješ:
- moci pracovat od 8.00 do 16.30 hod.
- vést jednoduchý hovor s klientem v anglickém nebo německém jazyce – porozumět požadavku klienta a odpovědět mu
- porozumět textu v anglickém nebo německém jazyce a stručně na něj reagovat
- vše další potřebné tě naučíme
Co u nás získáš?
Budeš pracovat ve stabilní společnosti s dobrým jménem. Péče o pěkné prostředí bude plně ve tvých rukách. U rutiny si odpočineš, nestandardní situace pro tebe budou výzvou. V práci si můžeš nastavit svůj systém a přinášet návrhy na zlepšení. Poznáš zajímavé lidi.
Pracovní poměr v první fázi na dobu určitou – 1 rok.
Pošli svůj životopis a stručně vysvětli svou motivaci na e-mail e-mail přes . Rádi tě poznáme.