- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ačkoliv jsme již zaběhlou firmou s 10 lety na trhu, stále se považujeme za start-up, stále totiž cítíme, že jsme na úplném začátku a víme, kam se můžeme posunout. Aktuální pojetí stavebního trhu dostatečně nezohledňuje možnosti klienta – to se nám nelíbí, a proto jsme vytvořili projekt, který má příležitost stavební trh výrazně zlepšit. Pro tento projekt rozšiřujeme tým a hledáme lidi, kteří si do práce nejdou odsedět 8 hodin, ale nechávat za sebou výsledky. Lidi, kteří se chtějí stát důležitou součástí rozvoje naší firmy.
• Budeš mít na starosti evidenci a účtování příchozích faktur a účetních dokladů – v CZK i cizích měnách
• Zpracování daňových dokladů, vzájemných zápočtů, ostatních závazků a veškeré další evidence
• Zpracování výkazů pro INTRASTAT a ČSÚ
• Dohled nad správným navedením skladových pohybů a zpracovanými inventurami
• Pravidelný controlling a reporting účetních dat
• Sestavování přiznání k DPH, silniční daň, podkladů pro daň z příjmů
• Sestavování účetních výkazů pro roční závěrku
• Aktivní komunikace s dodavateli a odběrateli
• (Perfektní) znalost podvojného účetnictví pro s.r.o.
• Aktivní zájem o účetnictví a chuť se neustále vzdělávat a posouvat dále
• Znalost zákona o DPH v aplikaci na stavební činnost
• Znalost účtování skladu způsobem A
• Zkušenosti s účetním programem Pohoda
• Praxe na pozici samostatné účetní (ideálně alespoň 3-5 let)
• Hledáme člověka, který bude účetnictví brát nejen jako soubor čísel
• Férovou mzdu 35 000 – 40 000 Kč (dle zkušeností)
• Důležitou pozici ve firmě, která zlepšuje stavební trh
• Dostaneš příležitost uplatňovat svoje nápady na zlepšení
• Budeš v týmu s Terezou a Veronikou, se kterými je nejen radost pracovat, ale také ti hlavně ze začátku se vším pomohou
• Můžeš počítat nejen s moderním prostředím, ale také s moderním přístupem k zaměstnancům – záleží nám na tvojí spokojenosti
• Super kolegy, se kterými si můžete po práci zajít třeba na minigolf
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis a připoj pár vět, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Naše Terka se na tebe bude těšit u pohovoru!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.