- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Ačkoliv jsme již zaběhlou firmou s 10 lety na trhu, stále se považujeme za start-up, stále totiž cítíme, že jsme na úplném začátku a víme, kam se můžeme posunout. Aktuální pojetí stavebního trhu dostatečně nezohledňuje možnosti klienta – to se nám nelíbí, a proto jsme vytvořili projekt, který má příležitost stavební trh výrazně zlepšit. Pro tento projekt rozšiřujeme tým a hledáme lidi, kteří si do práce nejdou odsedět 8 hodin, ale nechávat za sebou výsledky. Lidi, kteří se chtějí stát důležitou součástí rozvoje naší firmy.
• Budeš mít na starosti evidenci a účtování příchozích faktur a účetních dokladů – v CZK i cizích měnách
• Zpracování daňových dokladů, vzájemných zápočtů, ostatních závazků a veškeré další evidence
• Zpracování výkazů pro INTRASTAT a ČSÚ
• Dohled nad správným navedením skladových pohybů a zpracovanými inventurami
• Pravidelný controlling a reporting účetních dat
• Sestavování přiznání k DPH, silniční daň, podkladů pro daň z příjmů
• Sestavování účetních výkazů pro roční závěrku
• Aktivní komunikace s dodavateli a odběrateli
• (Perfektní) znalost podvojného účetnictví pro s.r.o.
• Aktivní zájem o účetnictví a chuť se neustále vzdělávat a posouvat dále
• Znalost zákona o DPH v aplikaci na stavební činnost
• Znalost účtování skladu způsobem A
• Zkušenosti s účetním programem Pohoda
• Praxe na pozici samostatné účetní (ideálně alespoň 3-5 let)
• Hledáme člověka, který bude účetnictví brát nejen jako soubor čísel
• Férovou mzdu 35 000 – 40 000 Kč (dle zkušeností)
• Důležitou pozici ve firmě, která zlepšuje stavební trh
• Dostaneš příležitost uplatňovat svoje nápady na zlepšení
• Budeš v týmu s Terezou a Veronikou, se kterými je nejen radost pracovat, ale také ti hlavně ze začátku se vším pomohou
• Můžeš počítat nejen s moderním prostředím, ale také s moderním přístupem k zaměstnancům – záleží nám na tvojí spokojenosti
• Super kolegy, se kterými si můžete po práci zajít třeba na minigolf
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis a připoj pár vět, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Naše Terka se na tebe bude těšit u pohovoru!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.