- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou.
Požadavky: znalost účetnictví, SŠ ekonomického směru, praxe v oboru ekonomiky, znalost SAP výhodou,časová flexibilita,diskrétnost, pečlivost, znalost MS Office, znalost AJ výhodou, schopnost rychle se učit, ŘP sk. B.
Náplň práce: zpracování a evidence účetních dokladů, účtování došlých faktur, příprava podkladů pro měsíční a roční uzávěrky, kontrola účtů a saldokont, evidence majetku společnosti, spolupráce při tvorbě daňových přiznání(DPH, kontrolní hlášení, DPPO).
Zaměstnanecké výhody: 13. plat vyplácený na 2 části, nápoje zdarma, příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu.
První kontakt na mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.