- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, menší výrobní společnost, hledáme kandidáty na pozici ADMINISTRÁTOR/KA NÁKUPU.
Co Vás na této pozici čeká:
Administrativní úkony a správa databáze v oddělení nákupu.
Zodpovědnost za korektnost dat a informací zadávaných do systému.
Sledování skladových zásob a obalového materiálu.
Sledování počtu vyrobených kusů a toku zboží.
Správa dokladů v systému.
Podílení se na inventurách.
Administrativní podpora seniorních kolegů.
Co se od Vás očekává:
Alespoň SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru.
Minimálně 1 rok na obdobné pozici např. i formou brigády (administrátor, nákupčí, customer service, sales atd.).
AJ komunikativní úrovni.
Znalost HELIOS velkou výhodou.
Znalost MS Office, zejména Helios na pokročilé úrovni.
Vysoká míra pečlivosti a smysl pro detail.
Přesnost a důslednost v administrativních úkonech.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Pružná pracovní doba.
Služební vozidlo i pro soukromé účely
Karta Multisport.
Občerstvení na pracovišti.
Příspěvek na stravování.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Vysoká míra podpory pro rozvoj a vzdělávání zaměstnanců.
Práce ve stabilním a přátelském kolektivu.
Zaměstnavatel s dlouhodobou tradicí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?