- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pozice: HR Administrátor/ka
Životopis pošlete e-mailem na e-mail přes
Do současného HR týmu hledáme novou posilu, která se nezalekne flexibilního prostředí a bude se chtít rozvíjet spolu s námi. Co tě u nás čeká?
- měsíční kontrola a uzávěrka docházky, přesčasů, dovolených, příprava pracovně-právní dokumentace, zadávání a zpracovávání agendy v IS, spolupráce se mzdovou účetní, podílení se na přípravě statistik a reportů pro vedení a HR, pravidelné návštěvy (1× za 14 dní) kolegů na naší centrále v Holešovicích
Co k tomu budeš potřebovat? Základní znalosti z oblasti personalistiky, pokročilou znalost MS Office, především práce s Excelem, pozitivní přístup a zálibu v papírování, pečlivost a zodpovědnost
Příchodem k nám získáš:
- zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti, možnost vzdělávání a dalšího profesního rozvoje, příležitost učit se v kolektivu zkušeného HR týmu, skvělý tým a přátelskou pracovní atmosféru, nadstandardní firemní benefity
Zaměstnanecké výhody: sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office, children-friendly office
Nástup možný ihned. Možnost zkráceného úvazku. Mzda: 18 000,– až 22 000,– Kč
Kontakt: Brodská Martina, e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: CZC.cz s.r.o., Brodská č.p. 570, Příbram V-Zdaboř



