- 33 400 Kč
- Plný úvazek
Výkonná podpora ředitele společnosti, odpovědnost za zpracování dat, vytváření analýz, prezentací a vyhodnocování dat, plánování a realizace schůzek, služebních cest, návštěv, všeobecný marketing, koordinace a zajištění propagace skupiny EGE (výstavy, veletrhy, prezentační akce, tiskové materiály, PR), monitoring a výměna operativních marketingových informací, vedení sekretariátu (administrativa)
Požadovaná kvalifikace:
vzdělání ÚSO/VŠ, jazykové znalosti AJ – A2/B1,
výborná znalost Microsoft Office, velmi dobré komunikační dovednosti, diskrétnost při práci s citlivými daty, loajalita, zodpovědnost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, schopnost samostatného vedení projektů,
řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.