- 50 000 Kč
- Plný úvazek
Rádi byste uplatnili své zkušenosti v oblasti marketingu a chcete být součástí týmu zajímavých lidí v prosperující české společnosti? Jste kreativní a nebojíte se výzvy? Pak hledáme právě Vás.
Co bude Vaší náplní práce?
vaším úkolem je úspěšné zajišťování úspěšné komunikace s dodavateli
vše co se týká propagace firmy, tzn. Tvorba grafických návrhů pro tisk
evidence smluv, ochranných známek, …
nedílnou součástí je také správa webových stránek
jako referent se také budete starat o vedení skladu, kdy budete pracovat v programu SAP
péče o celkovou prezentaci společnosti, včetně pořádání akcí a výstav
Co od Vás očekáváme?
předpokladem je minimálně SŠ
schopnost systematické práce a organizace
zájemce by měl mít smysl pro obchod, nápaditost
především by zájemce měl umět komunikovat se zákazníky, a to nejen v ČJ, podmínkou je AJ
znalost dalších cizích jazyků není pro uchazeče podmínkou, ale výhodou
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
ochota cestování v rámci
praxe v oblasti marketingu výhodou
znalost práce PC a znalost grafických programů
Co Vám můžeme nabídnout?
flexibilní pracovní dobu
zajímavé finanční ohodnocení
po zapracování pracovní poměr na dobu neurčitou
zajímavou a perspektivní práci ve stabilní společnosti
firemní stravování a jiné benefity
Pokud vaše schopnosti a dovednosti odpovídají popisu, pak nám neváhejte zaslat svůj životopis na email e-mail přes nebo nás kontaktujte na tel.: zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.