- Plný úvazek
Pracovní náplň:
- Vyřizuje běžnou personální agendu v organizaci, připravuje smlouvy a další dokumenty týkající se pracovněprávních vztahů, vede personální evidenci všech zaměstnanců, vyřizuje požadavky individuálních personálních žádostí, spolupracuje se státními orgány – úřady práce, zdravotní pojišťovny, českou správu sociálního zabezpečení, spolupracuje s vedoucími útvarů a středisek závodu, komunikuje s pracovníky pracovně lékařských služeb.
- Asistent/ka vyřizuje běžnou administrativní agendu, pořizuje zápis z porady vedení spol., obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk, vede evidenci došlé a odeslané pošty
Požadavky:
- Středoškolské vzdělání s maturitou, znalost práce s MS Office, uživatelskou znalost Excelu, Wordu, znalost příslušné legislativy – orientace v Zákoníku práce a Zákoně o zaměstnanosti
- Komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost, ŘP sk. B, praxe v administrativě alespoň 3 roky, znalost Aj, Nj výhodou
- Praxe v oblasti personalistiky výhodou
Nabízíme:
- 4 týdny dovolené, závodní stravování, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění, 13. A 14. Plat
První kontakt emailem – zaslání životopisu.
Během měsíce března 2019 proběhne výběrové řízení.