- 48 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pomě na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Plný pracovní úvazek s možností zkráceného (v případě zkráceného pracovního úvazku se jedná min. o 30 hod. týdně). Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
Předmětem práce je organizace v sekretariátu, vyřizování administrativní agendy ředitele, příprava materiálů a činnost v oblasti marketingu, propagace a médií.
Požadavky: min. úplné střední všeobecné či odborné vzdělání s maturitou; dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, tvůrčí potenciál, práce s textem; uživatelská znalost práce na PC.
Zaměstnavatel nabízí: práci v klidném a čistém prostředí, odborné školení, profesní růst, hrubou měsíční mzdu od 20.000,– Kč dle pracovních výsledků; pracoviště Náchod, Karlovo náměstí 84.
Kontakt – paní Galbová Martina, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (zaslání životopisu).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.