- Liberec
- DISPONERO s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
V pozici IT HelpDesk Specialista budeš zodpovídat především za tyto oblasti:
- Fyzická a vzdálená IT podpora Nemocnice Vrchlabí a dalších zdravotnických zařízení
- Komunikace v rámci systému HelpDesk, emailem nebo telefonicky.
- Analýza a řešení provozních problémů spojených s podporou běžících aplikací a HW/SW, eskalace složitějších problémů po eskalační linii
- Konfigurace a instalace HW/SW
- Administrativa spojená s provozem
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
- Řidičský průkaz skupiny B a ochota jezdit po svěřeném regionu
- Zkušenosti s administrací MS Windows, základní znalost podnikových sítí vítána
- Samostatnost a zodpovědnost, odolnost vůči stresu
- Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
Nabízíme:
- Excelentní příležitost pro osobní rozvoj při práci ve velmi dynamickém prostředí
- Zázemí a příležitosti významné investiční skupiny Penta segmentu Hospitals
- Zkušený tým kolegů na centrále i v našich zdravotnických zařízeních
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Zaměstnanecké benefity – Cafeteria až 12 000 Kč/rok, elektronické stravenky, sick days, flexibilní pracovní doba s možností občasné práce v režimu homeoffice, Multisport karta za zvýhodněnou cenu, VIP karta lékáren Dr. Max