- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:
˘ Administruje helpdeskový portál
˘ Zprostředkovává prvotní kontakt s uživatelem – provádí prvotní analýzu problému
˘ Zaznamenává incidenty a výsledky analýzy do helpdeskového portálu
˘ Řeší helpdeskové incidenty dle svých znalostí a schopností
˘ Provádí uživatelskou podporu a školení uživatelů
˘ Instaluje, spravuje a provádí údržbu přidělené části IT infrastruktury a operačních systémů
˘ Spolupracuje na implementaci nových IT technologií
POŽADUJEME:
˘ Vzdělání minimálně SŠ technického směru se zaměřením na ICT (vhodné i pro absolventy)
˘ Technický rozhled v oblasti IT, u absolventů počítáme se zaškolením a postupným zapracováním
˘ Znalost OS Windows
˘ Zkušenosti se základní konfigurací PC a instalací SW
˘ Komunikativní znalost AJ
˘ Silné analytické myšlení, proaktivnost a systémový přístup
˘ Organizační a komunikační dovednosti, zákaznický přístup
˘ Samostatnost, odpovědnost a ochotu učit se novým věcem
NABÍZÍME:
˘ perspektivní a zajímavou práci v mezinárodní společnosti automobilového průmyslu
˘ férovou firemní kulturu
˘ možnost pracovat na zajímavých projektech pro významné zákazníky
˘ práci ve „zdravé firmě“ ' různými akcemi a kampaněmi podporujeme zdraví zaměstnanců
˘ odpovídající školení
˘ příležitost profesního rozvoje a kariérního růstu
˘ zajímavé mzdové ohodnocení
˘ zaměstnanecké benefity
˘ pružnou pracovní dobu
Zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky všední dny od 8:00 do 16:00 hodin..
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?