- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Global HelpDesk Manager
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
For new established EMEA Support Center in Prague we are currently in search for Global Helpdesk Manager.
Do you feel like taking your professional career to next level? Do you have already experience with managing helpdesk teams as well as technical background and hands-on attitude? Then you are the one we need.
Apply to find out more!
REQUIREMENTS:
You should have following:
- Proven experience with leading team of helpdesk specialist
- Technical background in helpdesk issues (remote control, support…)
- ServiceNow knowledge is plus as well as ITIL or ITSM or similar certification
- Fluency in English (French and Dutch is plus, not required)
BENEFITS:
- Flexible working hours (fix hours between 10 – 16h)
- Occasional work from home
- 5 weeks of vacation
- 5 sick days
- Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month)
- Meal vouchers – 80 CZK
- Contributions to ACCA (30 000 CZK)
- Contributions to accident and life insurance
- Contributions to pension (3% from sallary)
- Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week)
- Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
- Corporate events