- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Svůj životopis a žádost zasílejte na e-mail: e-mail přes
Předpoklady: jazykové znalosti – znalost AJ slovem i písmem, další jazyky výhodou. Požadované dovednosti: velmi dobrá práce s textem, psaní deseti prsty, znalost obchodní korespondence, velmi dobrá počítačová způsobilost (nutnost ovládání PC, MS OFFICE, internet), řidičský průkaz skupiny B – výhodou, znalost účetních standardů.
Osobnostní předpoklady: kladný vztah k práci, zodpovědnost, příjemné vystupování, samostatnost a schopnost práce v týmu, efektivní komunikace a spolupráce, výkonnost, řešení problémů, plánování a organizování práce, aktivní přístup k práci, pracovitost, svědomitost a důslednost.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti: administrativa a podpora spojená s obchodními aktivitami společnosti, správa vybraných agend jako např. pošty (včetně datové schránky), objednávek, fakturace (rozesílání, evidence, controlling, archivace, apod.), vedení pokladny a hmotná zodpovědnost, vedení knihy jízd a vyúčtování SC – znalost programu SPZ výhodou, administrativní podpora provozu společnosti, správa a evidence předepsaných seznamů a dokumentace, poskytování podkladů pro externí účetní společnost.
Nabízíme: zajímavé mzdové ohodnocení nad rámec základního platu formou měsíčních prémií/odměn, benefity – příspěvek na stravování, mobilní telefon, firemní akce, příležitost pracovat ve společnosti podnikající v energetice, příjemné a stabilní pracovní zázemí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?